Drömma går ju.

När jag går en promenad i regnet med hög rock i öronen och det känns som att hela världen vilar på mina axlar. Då drömmer jag om att den perfekta kommer fram till mig, kramar om mig och frågar om allt är bra.

När jag bråkar med den jag älskar drömmer jag om att han ska hålla om mig och kyssa mig hårt så blir allt bra.

När jag sitter och skrattar med mina vänner och känner mig på topp drömmer jag att han ska komma fram till mig och berätta för mig hur vacker jag är när jag skrattar.

När jag sitter på en bänk och dinglar med benen och väntar på bussen drömmer jag att han sätter sig bredvid mig och kramar om mig.

När jag, ja jag kan fortsätta i all evighet. Varifrån kommer drömmarna? Filmer, tv-serier, böcker etc. Men händer det på riktigt. Eller händer det aldrig, är verkligheten bara en konversation på msn och så är man ett par? Är verkligheten så mycket mer tillbaka dragen än det som är påhittat?

Då vill jag heldre drömma mig igenom livet!

Kommentarer
Postat av: Just Picture It ?!

jag gillar verkligen din header! den är lovely! :)

2008-09-02 @ 18:40:07
URL: http://justpictureit.blogg.se/
Postat av: Carro

Fint skrivet! =)

2008-09-06 @ 22:18:13
URL: http://carrolovesbill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0