Like a dark cloud of rain.


Efter en helg full av skolböcker i alla olika former och galet lite tid över till annat. Är skolan igång som vanligt igen. Dagen förgylldes med att läraren i geografi flyttade upp provet så att vi har mer tid till att plugga. Den andra saken som förgyllde dagen var att sista lektionen avslutades tio minuter tidigare. Yes, det är inte så svårt att göra mig nöjd.

Nu vet jag i alla fall att jag aldrig ska hoppa över frukosten igen, det spelar ingen roll om jag mår illa. Ingen frukost resulterade i huvudvärk och snäsiga kommentarer mot folk som inte förtjänade det, eller vissa av dem gjorde det. Men att slå någon i huvudet med ett pennfack är dock inte någon bra ideé, bra att veta. Hihi.

Nu ska jag sätta mig och studera som man kallar det med bättre svenska. Skolan hänger alltid över mig som ett mörkt regnmoln. Jag skriver när jag skriver. Pussar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0