The one thing you wish i'd forget, Is saying goodbye.

Nu har jag och moderskeppet vart och köpt balsam, shampoo, tandkräm, bok, tuggumin, halstabletter, tandtråd och allt annat super viktigt. Nu när jag reser bort med skolan så behövs en massa skit. Och jag som alltid är rädd att glömma något är extra noga. Allt som jag inte har som är helt nytt måste köpas in helt nytt. Regnjacka, tänk om det regnar och jag inte har en regnjacka? En stor, fin halsduk, tänk om det blir kallt? Ipren, tänk om jag får huvudvärk? Osv, osv. Jag måste vara riktigt jobbig att bo ihop med. Särskilt när jag har blivit ombedd att ta kort på alla hela resan och min kamera har damp och jag inte har tillräckligt stort självförtroende för något sådant. Usch, jag stannar hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0